Violet
Giaoan

Tin tức thư viện

Khắc phục hiện tượng không xuất hiện menu Bộ công cụ Violet trên PowerPoint và Word

12099162 Kính chào các thầy, cô. Khi cài đặt phần mềm , trên PowerPoint và Word sẽ mặc định xuất hiện menu Bộ công cụ Violet để thầy, cô có thể sử dụng các tính năng đặc biệt của phần mềm ngay trên PowerPoint và Word. Tuy nhiên sau khi cài đặt phần mềm , với nhiều máy tính sẽ...
Xem tiếp

Quảng cáo

Hỗ trợ kĩ thuật

Liên hệ quảng cáo

  • (024) 66 745 632
  • 096 181 2005
  • contact@bachkim.vn

Tìm kiếm Giáo án

Unit 6: Stand up

Tham khảo cùng nội dung: Bài giảng, Giáo án, E-learning, Bài mẫu, Sách giáo khoa, ...
Nhấn vào đây để tải về
Hiển thị toàn màn hình
Báo tài liệu có sai sót
Nhắn tin cho tác giả
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn:
Người gửi: Trần Thị Bích Thuy
Ngày gửi: 23h:21' 06-11-2016
Dung lượng: 1.2 MB
Số lượt tải: 88
Số lượt thích: 0 người
Tuần 10
LỊCH BÁO GIẢNG MÔN TIẾNG ANH TIỂU HỌC KHỐI 3
Kể từ ngày 24/ 10 đến 29/ 10 / 2016
((
Thứ
Tiết
Lớp
PPCT
Tên bài dạy
Ghi chú




Hai
sáng


















































Ba
sáng























Chiều


































Sang


1
3/2
37
Unit 6 - Lesson 1 (4,5,6)



2
3/2
38
Unit 6 - Lesson 2 (1-2-3)










Chiều


























Năm
























Chiều


2
3/2
39
Unit 6 - Lesson 2 (4,5,6)



3
3/2
40
Unit 6 - Lesson 3 (1-2-3)

















Sáu






























WEEK 10
Date of planning: OCTOBER 24 th, 2016 Date of teaching: OCTOBER 26 th, 2016
Period 37: UNIT 6: STAND UP!
Lesson 1: Part 4-5-6
I. Objectives:
- Know ledges: By the end of the lesson Ps will be able to make and respond to instructions.
- Skills: Develop Ss writing and listening skills
II. Languages focus:
- Sentence Partners: Revisions.
- Vocabulary: Revisions.
III. Teaching aids:
Teacher’s aids: pictures, word cards, extra board, tape, cassette.
Student’s aids: book, notebook, workbook.
IV. Procedures:
1. Check attendance: Greeting
Checking absence: - Who is absent to day?
2. Review the lesson:
- Have pupils write the new words.
- and give comment
3. Today’s lesson:
T’s and Ss’ activities
 Contents
Complement

1.Warmer .
T asks some pairs to greet and introduce oneself.
2. Presentation:
Ss review make and respond to instructions
Ss fill the word in the blank.
Ask Ss to read the answers aloud to the class. The others listen and give comments.
3.Practice
Have Ss look at Pictures on Page 41 and say: “you are going to listen to the recording, match the information they hear to the pictures and tick the box in the appropriate picture.
Set the scence:
1st:Play the recording all the way through for Ss to listen while they are looking the pictures in their books
2nd: play the recording for Ss to listen and tick the correct pictures.
3rd: play the recording for Ss to check their answers.
Have Ss trade their answers in pairs for correction. Ask some questions to ensure Ss’ comprehension of the listening text.

-Get Ss to identify the characters in the pictures on page 41 and what they are saying.
-Tell Ss that they are going to guess and get information to write the missing commands.
-Ss read silently and complete the dialogues.
-Ss trade their answers within pairs or groups for correct
4. Production:
-Give the commands and ask groups to do the actions
-Do the wrong actions so that Ss must concentrate in the commands
-Ask two groups do the commands.

Play game: Simon says




.S _ t down, plea _e.
st _ _d up , please.
_ pen the b _ ok.
C _ ose your boo _ .

4. Listen and tick


Feedback: 1 2 3






Look and write

Answers: 1/Open your book, please! 2/ Be Quiet, please!
3/ Close your book, please! 4/ Sit down, please!
5/ Come here, please! 6/ Stand up, Please!
6. Let’s play
 
Gửi ý kiến

Hãy thử nhiều lựa chọn khác