Violet
Giaoan

Tin tức thư viện

Khắc phục hiện tượng không xuất hiện menu Bộ công cụ Violet trên PowerPoint và Word

12099162 Kính chào các thầy, cô. Khi cài đặt phần mềm , trên PowerPoint và Word sẽ mặc định xuất hiện menu Bộ công cụ Violet để thầy, cô có thể sử dụng các tính năng đặc biệt của phần mềm ngay trên PowerPoint và Word. Tuy nhiên sau khi cài đặt phần mềm , với nhiều máy tính sẽ...
Xem tiếp

Quảng cáo

Hỗ trợ kĩ thuật

Liên hệ quảng cáo

  • (024) 66 745 632
  • 096 181 2005
  • contact@bachkim.vn

Tìm kiếm Giáo án

Let's learn 1-Language focus

Wait
  • Begin_button
  • Prev_button
  • Play_button
  • Stop_button
  • Next_button
  • End_button
  • 0 / 0
  • Loading_status
Nhấn vào đây để tải về
Báo tài liệu có sai sót
Nhắn tin cho tác giả
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn:
Người gửi: Trần Hải
Ngày gửi: 21h:28' 16-09-2011
Dung lượng: 43.5 KB
Số lượt tải: 38
Số lượt thích: 0 người
Preparing date: …/…/… Week: …
Teaching date: …/…/… Period: 27
THEME 2: MY SCHOOL
LANGUAGE FOCUS 2

I. AIMS:
Helping Ss to talk about the name of school, commands, school objects.
Improving listening, speaking, reading and writing skills.
II. TEACHING AIDS:
Teacher: textbook, lesson plan, pictures, cards, …
Students: textbooks, notebooks, …
III. CONTENTS:
1. Warm up: (1’)
Greeting, singing a song.
2. Review: (4’)
Simon Says
3. New lesson: ( 25’)
Setting the scene and introducing the lesson
Activities

(
Teacher’s activities
Students’ activities


8’











10’











7’

* Activity 1: Pronunciation
+ Aims: Ss review pronunciation they’ve learned
+ Proceduces:
Asks Ss to read the words in chorus, in individuals
He – she ; school – classroom
my – Mai ; Yes – your ; big – book
Asks others to remarks
Checks
Asks Ss to practice in pairs
Feedback

* Activity 2: Vocabulary
+ Aims: Ss review the words they’ve learned
+ Proceduces:
Asks Ss to remind the vocabulary
+ Words and names
+ Pronouns
+ Verbs
+ Adjectives
+ Question - words
Asks Ss to repeat in pairs
Checks meaning, using, function

* Activity 3: Grammar
+ Aims: Ss review the structures they’ve learned
+ Proceduces:
Ask Ss to recall the structures and speak out their function
Asks Ss to spell the structures in pairs
Asks other remarks
Checks






Read in chorus and individuals

Remarks
Listen and remember
Work in pairs
Listen and remember




- Remind





Practice in pairs
Remember




Recall the structures and speak out their function
Practice spelling in pairs



4. Consolidation:( 4’)
Recalling the lesson
Remarking
Feedback

IV. EXTRA PRACTICE AND HOMEWORK: (1’)

( Experience gained:








TỔ TRƯỞNG DUYỆT

BGH DUYỆT



 
Gửi ý kiến