Violet
Giaoan

Tin tức thư viện

Khắc phục hiện tượng không xuất hiện menu Bộ công cụ Violet trên PowerPoint và Word

12099162 Kính chào các thầy, cô. Khi cài đặt phần mềm , trên PowerPoint và Word sẽ mặc định xuất hiện menu Bộ công cụ Violet để thầy, cô có thể sử dụng các tính năng đặc biệt của phần mềm ngay trên PowerPoint và Word. Tuy nhiên sau khi cài đặt phần mềm , với nhiều máy tính sẽ...
Xem tiếp

Quảng cáo

Hỗ trợ kĩ thuật

Liên hệ quảng cáo

  • (024) 66 745 632
  • 096 181 2005
  • contact@bachkim.vn

Tìm kiếm Giáo án

GIÁO ÁN TIẾNG ANH LỚP 3 MỚI

Nhấn vào đây để tải về
Hiển thị toàn màn hình
Báo tài liệu có sai sót
Nhắn tin cho tác giả
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn:
Người gửi: Vũ Hồng Thu
Ngày gửi: 20h:36' 08-04-2013
Dung lượng: 412.5 KB
Số lượt tải: 2632
Số lượt thích: 1 người (Nguyễn Thục Hiền)
Tiếng anh lớp 3 theo chương trinh mới năm học 2012-2013
Học kì 2 theo chuẩn kiến thức kỹ năng mới đầy đủ chi tiết học kì 2

WEEK:

Period:
UNIT 11
My family
Lesson 1


I. Objectives: Ss will be able to identify family member.
1, Knowledges By the end of this lesson, students will be able to ask and answer the member of family
2, Skills: Develop reading, speaking, writing skill.
3, Attitude: Work hard. Ask and answer
Work in pairs and individually.
Work in groups, discuss.

II . Teaching method:
Communicative method.
Techniques:
Ask and answer
Work in pairs and individually.
Work in groups, discuss.
iII. Teaching aids:
Teacher’s aids: audio, stickers, puppets, .
Students’ aids: book, notebook, workbook.
IV.Languages focus:
Vocabulary: father, mother, sister, brother
Sentence patterns:
Who’s this/ that?
It’s ---------------------------
V. Procedures:




Ts activities
Sts activities
Content

1, Warm up:
+ Who`s absent today?
+ What`s the date?
+ How are you?
T asks some pairs to play a game of charade or listen to the chant on page …, the student book

2, Presentation:
- Ask Ss to identify the characters in the picture on page 6 and what they are doing.
Set the scence “you are going to listen to .
Play the recording and asks Ss to listen to the tape twice.
T asks Ss to listen and repeat in chorus two times.
Have whole class repeat all the phrases a few times to reinforce their pronunciation.
3, Comprehension check:
Have Ss look at the pictures on page and identify the characters in the pictures.
Fill in the speech bubbles with the correct phrases promted by Ss
Who’s------------------------------?
It’s my -------------------------
Have Ss to repeat the sentences in the bubbles a few times before let them practice freely. (use the pictures in their books or role – play the exchanges
Have Ss to work in pairs to practicing.
Monitor the activity and offer help when necessary/ correct typical pronunciation errors.
Call on a pair to demonstrate at the front of the class
4, Practice:
Let’s chant
This is my mother.
I call her mummy


5, Remember:
+ Who can repeat the main contents of the lesson?

6, Homework:
- Write on the board.

- The monitor answers



- Open the book and look at the picture.



- Listen to the tape and repeat.

- Some students read.
- Listen and write down.

- Repeat.
- Work in pairs.

- Listen to the teacher and answer in Vietnamese.


- Work in pairs.
- Practice in pairs.


- Listen to the teacher.


- Practice in pairs.
- Students do study cards in 2 minutes.



- Some students read their answers.
- Check and correct.





- Some students repeat.






- Write down.

1. Look, listen and repeat.
Who’s this ?
It’s my father




2. Look and say
Who’s this ?
It’s my father


father, mother, sister, brother



3. Talk
Who’s------------------------?
It’s my ------------------------




A mother
B brother
C father





Who’s this ?
It’s my father











4.Let’s chant
This is my mother.
I call her mumy
………………………
In my family






WEEK:

Period:
UNIT 11
My family
Lesson 2


I. Objectives: Ss will be able to identify family member.
1, Knowledges By the end of this lesson, students will be to ask who someone is.
2, Skills: Develop reading, speaking, writing skill.: father mother
3, Attitude: Work hard. Ask and answer
Work in pairs and individually.
Work in groups, discuss.

II . Teaching method:
Communicative method.
Techniques:
Ask and answer
Work in pairs and individually.
Work in groups, discuss.
iII. Teaching aids:
Teacher’s aids: audio, stickers, puppets, .
Students’ aids: book, notebook, workbook.
IV.Languages focus:
Phonics: father mother
Vocabulary: grandfather, grandmother, girl, woman.
No_avatar

chị có thể cho em xin toàn bộ bài giảng này được khoong ạ.

mail em là heighho2426@gmail.com

Em cảm ơn chị nhiều ạ

 

No_avatar

Chị ơi.Chị có thể cho em giáo án lớp 3 tập  1 được không chị .chị gui cho em qua mail nhé:huyenvp2008@gmail.com

No_avatar

Chị ơi.Chị có thể cho em giáo án lớp 3 tập  1 được không chị .chị gui cho em qua mail nhé:huyenvp2008@gmail.com

Cám ơn chị nhiều nhé.

No_avatarf

giáo án này hay wá mong được chia sẽ toàn tập. hihi

 

No_avatarf

chị ơi ,chị gửi cho em trọn bộ tập 2 đc ko chị ,mail của em là thuyxinh078@gmail.com

em cảm ơn chị nhiều !

No_avatarf

chị có thể gửi giáo án tiếng Anh lớp 3 và 5 trọn bộ cho em duoc ko ạh email tathibichcham@yahoo.com

cám ơn chị nhiều lắm

No_avatarf

chị ơi chị có thể gửi cho e trọn bộ giáo án cả tập 1+2 đc ko ạ. mail của e là hoaphuongtim208@mail.com.

em cảm ơn chị trước ạ Mỉm cười

 

No_avatarf

chị có thể chia sẽ t2 cho em được ko chị.Gửi qua mail chị nha pekute_baoan1990@yahoo.com

No_avatar

c oi gui cho e giao an tap 1+2 giup em duoc ko a. mail cua em la nguyenthao261292.ta@gmail.com

No_avatar

e cam on c nhe

 
Gửi ý kiến