Violet
Giaoan

Tin tức thư viện

Khắc phục hiện tượng không xuất hiện menu Bộ công cụ Violet trên PowerPoint và Word

12099162 Kính chào các thầy, cô. Khi cài đặt phần mềm , trên PowerPoint và Word sẽ mặc định xuất hiện menu Bộ công cụ Violet để thầy, cô có thể sử dụng các tính năng đặc biệt của phần mềm ngay trên PowerPoint và Word. Tuy nhiên sau khi cài đặt phần mềm , với nhiều máy tính sẽ...
Xem tiếp

Quảng cáo

Coccoc-300x250

Hỗ trợ kĩ thuật

Liên hệ quảng cáo

  • (024) 66 745 632
  • 096 181 2005
  • contact@bachkim.vn

Tìm kiếm Giáo án

Giáo án cả năm

Wait
  • Begin_button
  • Prev_button
  • Play_button
  • Stop_button
  • Next_button
  • End_button
  • 0 / 0
  • Loading_status
Nhấn vào đây để tải về
Báo tài liệu có sai sót
Nhắn tin cho tác giả
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn:
Người gửi: Hoàng Thu Huệ
Ngày gửi: 21h:54' 16-09-2018
Dung lượng: 4.7 MB
Số lượt tải: 1410
Số lượt thích: 0 người


WEEK 1 Period: 1
Date of pre- teach: 04/09/16
Date of teaching: 06/09/16
INTRODUCTION
I - Objectives:
- By the end of the lesson, Ss will be able to know how to prepare a new lesson, How to learn & check the previous lesson, How to learn English well and use the allocation in their study (at school + at home) and basic classroom language.
Skills: Listening, speaking, reading, writing skills.
Language focus: As the students what they learnt last year or how they know English now.
- Phonics/Pronunciation:
- Vocabulary:
- Sentence patterns:
II - Teaching aids:
- Teacher’s aids: Student’s Book Tiếng Anh 4, recordings.
- Students’ aids: Student’s book, workbook, notebook, pen, eraser, pencil…
III - Procedures:
1. Organization(1’): - Greeting.
- Checking for the students` attendance.
2. Oral test (1’): Check pupils’ books, note books ……
3. New lesson:
Content/Time
Teacher’s activities
Students’ activities

* Warm-up: (5’)
- Sing a song.
- Whole class


* Presentation: (10’)
Introduce the content of the programme:

PHÂN PHỐI CHƯƠNG TRÌNH DẠY VÀ HỌC TIẾNG ANH LỚP 4
Số tiết thực dạy
6 tiết/bài x 20 bài = 120 tiết

Số tiết ôn tập
2 tiết/bài x 4 bài ôn = 8 tiết

Số tiết kiểm tra
2 tiết/bài x 4 bài kiểm tra = 8 tiết

Số tiết dự phòng
4 tiết

Tổng số tiết trong năm học:
140 tiết


- Pay attention.










* Practice (10’)

- Introduce the content of the programme:
“English 4” has 4 books. ( Two student books and two exercise books)
- Each student book has 10 units. After 5 units has a review. Each unit has 3 lessons
Each lesson has 4- 5 parts
- Teacher remarks Ss to remember some commands
+ Look, listen and repeat. Nhìn nghe và nhắc lại.
+ Point and say: Chỉ và nói
+ Listen and tick: Nghe và đánh dấu
+ Look and write: Nhìn và viết
+ Let’s sing: Chúng ta hãy hát
+ Let’s talk: Chúng ta hãy nói
+ Listen and number: Nghe và đánh số
+ Let’s play: Chúng ta hãy chơi
+ Let’s chant: Chúng ta hãy đọc theo nhịp
+ Listen and circle: Nghe và khoanh tròn
+ Write about you: Viết về bạn
+ Read and answer: Đọc và trả lời
+ Listen and repeat: Nghe và nhắc lại
+ Project: Kế hoạch, đề án

- Pay attention.



- Listen carefully.





- Listen and repeat the words.



- Ss read in chorus, in group and individually


* Production (5’)
- Teacher corrects the mistakes of pronunciation.
- Play the game: Slap on the board.
- Work in groups.


4. Consolidation:(1 minute)
- T asks some Ss to summary the lesson.
5. Home-link:(1 minute)
- Ss prepare new lesson.
IV- Evaluation:









Period: 2
Date of pre- teach: 05/09/16
Date of teaching: 07 /09/16

UNIT 1: NICE TO SEE YOU AGAIN
Lesson 1 (1.2)
I - Objectives:
- By the end of the lesson, Ss will be able to greet and respond to greetings formally.
Skills: Listening, speaking, reading, writing skills.
Language focus:
- Phonics/Pronunciation:
- Vocabulary: morning, afternoon, evening.
- Sentence patterns: - Nice to see you again.
- Good morning/ Good afternoon/ Good evening.
II - Teaching aids:
- Teacher’s aids: Student’s Book Tiếng Anh 4. Recordings, stickers, flashcards, and large-sized sheets of paper.
- Students’ aids: Student’s book, workbook, notebook, pen, eraser, pencil…
III - Procedures:
1. Organization(1’): - Greeting.
- Checking for the students` attendance.
2. Oral test (1’): Check pupils’ books, note books ……
3. New lesson:
Content/Time
Teacher’s activities
Students’ activities

* Warm-up: (5’)
- Say “Good morning” to the class and introduce yourself, using “Good morning + name”. Walk around the class to say “Good morning” again to some pupils and ask them to answer.
 
Gửi ý kiến