Violet
Giaoan

Tin tức thư viện

Khắc phục hiện tượng không xuất hiện menu Bộ công cụ Violet trên PowerPoint và Word

12099162 Kính chào các thầy, cô. Khi cài đặt phần mềm , trên PowerPoint và Word sẽ mặc định xuất hiện menu Bộ công cụ Violet để thầy, cô có thể sử dụng các tính năng đặc biệt của phần mềm ngay trên PowerPoint và Word. Tuy nhiên sau khi cài đặt phần mềm , với nhiều máy tính sẽ...
Xem tiếp

Quảng cáo

Coccoc-300x250

Hỗ trợ kĩ thuật

Liên hệ quảng cáo

  • (024) 66 745 632
  • 096 181 2005
  • contact@bachkim.vn

Tìm kiếm Giáo án

Giáo án cả năm

Wait
  • Begin_button
  • Prev_button
  • Play_button
  • Stop_button
  • Next_button
  • End_button
  • 0 / 0
  • Loading_status
Nhấn vào đây để tải về
Báo tài liệu có sai sót
Nhắn tin cho tác giả
(Tài liệu chưa được thẩm định)
Nguồn:
Người gửi: Nguyễn Minh Hải
Ngày gửi: 21h:12' 26-10-2019
Dung lượng: 3.6 MB
Số lượt tải: 656
Số lượt thích: 1 người (Đỗ Thị Hoa)
Period: 01 Date of planning: 09/09/2019
Date of teaching: 10/09/2019

INTRODUCTION OF THE BOOK
I. Objectives:
1. Knowledge:
- By the end of this lesson the ss will be able to understand well about the book: Tiếng anh 4 and some characters in the book .
2. Skills:
- Develop Ss’ speaking, listening, reading and writing skills.
3. Language focus:
- Sentence Partterns:
- Vocabulary:
II. Teaching aids:
1. Teacher’s: student’s and teacher’s book, cassette CDs, poster, pictures, flash cards, ....
2. Students’: books, notebooks, workbooks.
III. Procedures:
Teacher introduces
1. “TIENG ANH 4” has 3 books. (Two student books and one exercise book)
Each student book has 10 units. After 5 units has a review.
Each unit has 3 lessons
Each lesson has 4 parts
Prepare for the academic year.
Teacher remarks Ps to remember some commands
Look, listen and repeat. : Nhìn, nghe và lặp lại
Look and say. : Nhìn và nói
Let’s talk : Chúng ta cùng nói
Let’s Chant. :Chúng ta cùng vè.
Let’s Sing :Chúng ta cùng hát.
Listen and number : Nghe và đánh số
Listen and tick : Nghe và đánh dấu v
Read and match : Đọc và nối
Write :Viết
Complete : Hoàn thành.
Let’s play : Chúng ta cùng chơi.
Point and say : Chỉ và nói
2. Open the book and ask the ss some questions:
What page can you see the book map? What page can you see the glossary?
Where can you see the characters in the book? Where can you find the CD?
3. Introduce the main characters in this book
Teacher uses the puppets to introduce the name of the characters one by one.
4. Practice saying the name of the students in the book
- Game: slap the board. - Net work: write the name of the characters

Date of planning: 09/09/2019
Date of teaching: 10/09/2019

Period 2 UNIT 1: NICE TO SEE YOU AGAIN
Lesson 1(Part 1, 2)
Objectives
After the lesson, students are able to:
- Greet and respondsomeone formally.
- Develop Ss’ speaking and listening skills.

Language focus
Pattern: Good morning, Miss Hien.
Nice to see you (again)
Vocab: Good morning, Good afternoon, Good evening.

Resources
Pictures, Sts’ book, Puppets, recording, …


PROCEDURE

Steps
Sts’ and T’s activities
Language focus
Modes

1. Warm-up
Chatting:
- Greeting: Hello/Hi. I’m …How are you?

W-Class

2. Vocabulary
-T follows the steps of presenting new words.
-Sts follows T’s instructions.
Good morning,
Good afternoon, Good evening.
W-class
Individual

3. Look, listen and repeat
-T shows the pictures on the bb and plays the dialogues.
-Sts look and repeat the dialogues 3 times.
-T gives out the pattern
-Sts copy the pattern.


Practice dialogue


W-class
Pairs
Individual

4. Point and say
-T follows steps of picture cues.
-Sts try to practice using the pattern above.
-T corrects speaking.
a/ Good morning.
b/ Good afternoon.
c/ Good evening.
W-class
Groups
Pairs
W-class

5. Homelink
-T tells the homelink, Ss take note.

W-class








Date of planning: 11/09/2019
Date of teaching: 12/09/2019

Period 3 UNIT 1: NICE TO SEE YOU AGAIN
Lesson 1(Part 3, 4, 5)

Objectives
After the lesson, students are able to:
- Review how to greet someone formally.
- Develop Ss’writing and listening skills.
- Learn to sing the song “Good morning to you!”

Language focus
Pattern: Review
Vocab: dear, children

Resources
Pictures, Sts’ book, Puppets, poster, recording, …

PROCEDURE

Steps
Sts’ and T’s activities
Language focus
Modes

1. Warm-up
Spend a few minutes revising Good morning/afternoon/night and Nice to see you again.


W-Class
Individual
Pairs

2. Vocabulary
-T introduces all the new words.
-Sts follows T’s instructions.

dear, children
W-class
Individual

3. Listen and tick
-T
 
Gửi ý kiến

↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng ZIP và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓